Saya pasTi eK0t kamo0 kembali..=) terima kasihh..

Thursday, June 23, 2011

hai Matluthfi90!!! nak jadi anak angkat chek dak??




Dengan nama Allah..

Matluthfi90...ha beliau lah...
ukeh mungkin ramai yang dah tahu pasal dia nih kan..
rakyat Malaysia tapi belajaq kat Aussie. dan....er..
,arh!takperlu ah nak terang2 biodata, makanan kegemaran dia bagai kan..hehe
act since dulu lagi patik selalu foll0w encik nih punya video..
geela-gela baq anq..
Kedahan for SURE!

tudea! muka mentah teqok baq anq..
hehe..;)



ini yang paling terbaru..mungkin ramai dah tengok kot






yang ni sweet macam semut yang tengah makan gula guna straw..
;)





ha ini juga..
waa! leh cayaq kalau ada anak camni..
hai encik nak jadi anak chek dak??
*tahlah kalau ada hati nak ambil anak angkat yang sebaya*
haha
;)




ingin tonton lagi?
ah sila ke klik kat youtube yah

secara tuntasnya..
beliau sangat talented!
ada ja mesej yang tersirat
ouh! itu sangat best

till then..
babai..
^_^


note: penyakit imsonia dah datang balik dah! grrrrr~ dan esok ada sambutan Hari Guru.. dan haruslah sebelum tamat kena menyusur pulang dulu kan..hehe..dan...

No comments:

Related Posts with Thumbnails